Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii pe acest site, va exprimati acordul pentru salvarea sau folosirea acestora conform setarilor browser-ului. Citeste mai multe informatii aici
Alior Bank

Menu
  • Autentificare Schimb Valutar Online Autentificare Alior Bank
  • Schimb Valutar Online
      • Deschide cont online
      • Transferuri
      • Schimburi valutare online
  • Produsele Bancii
      • Cont Curent
      • Economii
        • Cont de economii
        • Depozite
  • Despre noi
      • Contact
      • Documentație
      • Știri
Autentificare Schimb Valutar Online Autentificare Alior Bank

De ce noi, Alior?

  • Pentru echipa entuziastă și ambițioasă care lucrează constant pentru a-și îndeplini misiunea de a oferi clienților un nou stil de banking: mai simplu, mai rapid, mai accesibil și digital!

  • Intrucat căutăm să construim echipe de oameni talentați, oameni cu mentalitate de învingători, care știu să exploateze oportunitățile de creștere!

  • Oferim un mediu profesional în care inovația, tehnologia și focusul pe client sunt definitorii!

  • Pentru flexibilitatea programului și a mediului de lucru!

Echipa noastră: un loc pentru oamenii care au idei și curaj în afaceri să stabilească noi standarde bancare!

Consultă rolurile de mai jos și vezi dacă vreunul ți se potrivește!
Te rugăm să ai în vedere faptul că Alior Bank S.A. Varșovia - Sucursala București prelucrează datele cu caracter personal în temeiul demersurilor necesare înainte de încheierea unui eventual contract de muncă. Pentru mai multe detalii consultă informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal aici.

Customer Experience Officer (part-time/full-time) - HQ - București

Ai + șanse să ajungi în echipa noastră dacă te regăsești în următoarea descriere:

  • Ești o persoană dinamică, proactivă și îți place să lucrezi în echipă;

  • Ești un bun ascultător și deții excelente abilități de comunicare;

  • Ai capacitate de analiză, corelare informații, sinteză;

  • Te adaptezi ușor la noi tehnologii și sisteme, cunoști suita MS Office cel puțin la nivel mediu

Ți-ai câștigat locul în echipă? Felicitări! Acum este rândul nostru să te răsplătim cu:

  • Recunoașterea performanței profesionale: salariu fix + schemă de comisionare;

  • Suport în dezvoltarea profesională/ mentorat: plan de carieră;

  • Aprecierea adaptabilității: spor pentru turele de noapte și weekend-uri lucrate;

  • Beneficii extinse: tichete de masă, prime de sărbători, abonament servicii medicale, extra zile libere plătite, bonus pentru referințe pentru noi colegi;

  • Program flexibil: ne dorim să te ții de planurile personale!

O zi de lucru ar arăta astfel:

  • Oferi suport clienților băncii ( 24/ 7), fie prin apel telefonic de tip Inbound (te apelează clienții), cât și Outbound (inițiezi tu apeluri către ei), sau email;

  • Identifici cele mai bune soluții pentru client și bancă, oferi răspunsuri profesioniste, te implici activ în rezolvarea aspectelor semnalate de clienți;

  • Folosești în același timp mai multe platforme pentru a înregistra solicitările clienților, dar și pentru a oferi informațiile necesare corect și eficient;

  • Redirectionezi și răspunzi solicitărilor primite, conform procedurilor interne specifice ariei de activitate;

  • Și să nu uităm, bineînțeles: faci pe cât posibil ziua mai bună unui client, prin empatia de care dai dovadă.

Ce zici, ne trimiți un CV să ne cunoaștem și să-ți povestim mai multe?
Lăsăm aici adresa noastră: recrutare@alior.ro!

  • Despre noi
  • Alior Bank
  • Termeni si conditii utilizare site
  • Confidentialitate si protectia datelor
  • Securitate
  • Plata ratelor
  • Politica cookies
  • Cariere
  • Informatii utile
  • FATCA
  • CRS
  • ANPC
  • ANPC-SAL
  • CSALB
  • BNR
  • Cursuri de schimb pentru Schimb Valutar Online
  • Calculator valutar
  • Suport clienti
  • Blocare card
  • Securitate plati online cu cardul PSD2
  • Solutii de restructurare a creditelor
  • Cont curent cu servicii de baza
  • Orarul de procesare al tranzactiilor
  • Documentatie
  • Consulta documentele
  • Drepturile consumatorilor cand fac plati in UE

Serviciile bancare sunt oferite de Alior Bank S.A. Varsovia - Sucursala București, cu sediu social în București, Str. Menuetului nr. 12, Clădirea D din Bucharest Business Park, etaj 4, Sector 1, înregistrata la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/14725/03.12.2015, Cod unic de înregistrare 35290497, îregistrată în Registrul Instituțiilor de Credit sub nr. RB-PJS-40-071/14.01.2016.

Contact Center: +40 21 9253 (disponibil din rețele naționale, cu tarif normal) și +40 21 796 74 00 (disponibil din rețele din străinătate, cu tarif normal)

E-mail: contact@alior.ro

Website: https://www.aliorbank.ro

2019 © Folosirea acestui website implică acceptarea termenilor de utilizare.