Alior Bank S.A. Varșovia - Sucursala București este sucursala din România a Alior Bank, o bancă de top din Polonia. Combinând principiile bancare tradiționale cu soluțiile digitale, Alior Bank s-a remarcat printr-o creștere dinamică, consolidându-și rapid poziția pe piață printr-o ofertă de produse și servicii inovatoare, stabilind noi standarde de calitate în sectorul financiar-bancar din Polonia.
În octombrie 2017 banca și-a extins activitatea și în România, oferind persoanelor fizice o gamă variată de operațiuni bancare, credite și produse de economisire, precum și acces la o platformă online pentru schimburi valutare în condiții foarte avantajoase.
De ce noi, Alior?
Echipa noastră: un loc pentru oamenii care au idei și curaj în afaceri să stabilească noi standarde bancare!
Studii universitare / postuniversitare (profil economic, finanțe-bănci);
Experiență în Digital Banking / Project Management - reprezintă un avantaj;
Experiență în conceperea de produse noi în arii precum: Banking, IT, Telekom, B2B/B2C;
Excelente abilități de analiză business, Excel avansat, experiență de lucru cu baze de date;
Excelente abilități de comunicare;
Fire creativă, căreia îi plac provocările;
Limba engleză - nivel avansat.
Definirea strategiei de produs, segmentul țintă și oferirea de suport în planificarea și implementarea campaniilor de marketing;
Analizarea pieței, competiției și a tendințelor privind modul în care clienții utilizează serviciile bancare, pentru a identifica soluții de dezvoltare a portofoliului de produse și servicii;
Construirea de noi oportunități de vânzare încrucișată a produselor și serviciilor din portofoliul de produse și servicii pe care le ai în grijă;
Proiectarea "customer journey" pentru produsele existente și pentru cele nou dezvoltate;
Monitorizarea performanței produselor oferite în comparație cu piața si cu obiectivele stabilite;
Analizarea comportamentului și a nevoilor clienților, identificând motivele de insatisfacție în legătură cu utilizarea produselor bancare, propunerea și implementarea măsurilor de îmbunătățire a experienței clienților, pe toate canalele de interacțiune cu aceștia;
Pregătirea cerințelor cu privire la scopul implementării noilor produse sau a îmbunătățirii produselor existente, caracteristicile produselor și serviciilor, opțiunile de utilizare, a fluxurilor, interfeței utilizate și a altor elemente legate de experiența clienților;
Participarea în calitate de expert la sesiunile tehnice privind dezvoltarea sau îmbunătățirea produselor, pentru a răspunde și ajuta colegii din celelalte departamente în găsirea soluțiilor pentru problemele identificate și pentru a revizui livrabilele proiectelor în care ești implicat;
Verificarea reglementărilor în vigoare, în cooperare cu echipa Juridică, astfel încât să te asiguri că produsele și procesele sunt conforme cu reglementările legale (ex: reglementări BNR, ANPC etc.) și cu cele interne;
Monitorizarea produselor implementate, pentru a te asigura că acestea funcționează în sistemele bancare în parametrii aprobați, inclusiv prin testarea periodică a fluxurilor și functionalităților implementate.
Studii universitare (profil economic, finanțe-bănci);
Peste 2 ani de activitate în domeniul financiar/bancar, în activități specifice ariei Operațiuni, în echipa Carduri;
Experiență relevantă în gestionarea activităților din zona de emitere carduri și procese de administrare și monitorizare stocuri, reînnoire, re-emitere și alte activități relevante din zona de suport – activare, blocare, închidere etc;
Experiență relevantă în gestionarea activităților din zona tranzacțională (clearing și settlement) pentru carduri de debit și de credit;
Limba engleză (citit, vorbit, scris) / nivel mediu – avansat;
Cunoștințe avansate de MS Office (Excel în special) / baze de date SQL (este un plus);
Excelente abilități de comunicare;
Capacitatea de desfășurare a activităților în mod independent;
Abilitatea de a respecta termene limită strânse.
Activități de mentenanță și suport pentru procesele de emitere și tranzacționare legate de carduri de debit;
Administrarea stocului de carduri și card carrier;
Rezolvarea solicitărilor de suport legate de: verificare solduri, tranzacții, sume blocate, fonduri insuficiente, carduri reținute, etc;
Settlement și reconciliere pentru operațiunile specifice ariei de carduri;
Inițierea și gestionarea procesului de dispute legate de tranzacțiile efectuate cu cardurile (chargeback), urmând toate etapele și închiderea ciclurilor de rambursare în conformitate cu regulile și Regulamentele Mastercard, implicit procedurile interne;
Oferă suport second line pentru echipele Customer Experience și Complaints, pentru zona de activitate carduri;
Actualizarea procedurilor și instrucțiunilor interne, inclusiv pregătirea de cerințe pentru simplificarea și optimizarea proceselor legate de carduri;
Participarea la implementarea proiectelor pe zona de carduri, efectuează teste corespunzătoare cu aria de activitate;
Monitorizarea SLA-urilor în cadrul activităților externalizate și SLA interne acolo unde se aplică.
Lăsăm aici adresa noastră: recrutare@alior.ro!
Notă: În cadrul proceselor de recrutare vom prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal în condițiile legii, descrise în nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal pe care o puteți consulta aici.