Pentru echipa entuziastă și ambițioasă care lucrează constant pentru a-și îndeplini misiunea de a oferi clienților un nou stil de banking: mai simplu, mai rapid, mai accesibil și digital!
Intrucat căutăm să construim echipe de oameni talentați, oameni cu mentalitate de învingători, care știu să exploateze oportunitățile de creștere!
Oferim un mediu profesional în care inovația, tehnologia și focusul pe client sunt definitorii!
Pentru flexibilitatea programului și a mediului de lucru!
Echipa noastră: un loc pentru oamenii care au idei și curaj în afaceri să stabilească noi standarde bancare!
Consultă rolurile de mai jos și vezi dacă vreunul ți se potrivește!
Te rugăm să ai în vedere faptul că Alior Bank S.A. Varșovia - Sucursala București prelucrează datele cu caracter personal în temeiul demersurilor necesare înainte de încheierea unui eventual contract de muncă. Pentru mai multe detalii consultă informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal aici.
Ești o persoană dinamică, proactivă și îți place să lucrezi în echipă;
Ești un bun ascultător și deții excelente abilități de comunicare;
Ai capacitate de analiză, corelare informații, sinteză;
Te adaptezi ușor la noi tehnologii și sisteme, cunoști suita MS Office cel puțin la nivel mediu
Recunoașterea performanței profesionale: salariu fix + schemă de comisionare;
Suport în dezvoltarea profesională/ mentorat: plan de carieră;
Aprecierea adaptabilității: spor pentru turele de noapte și weekend-uri lucrate;
Beneficii extinse: tichete de masă, prime de sărbători, abonament servicii medicale, extra zile libere plătite, bonus pentru referințe pentru noi colegi;
Program flexibil: ne dorim să te ții de planurile personale!
Oferi suport clienților băncii ( 24/ 7), fie prin apel telefonic de tip Inbound (te apelează clienții), cât și Outbound (inițiezi tu apeluri către ei), sau email;
Identifici cele mai bune soluții pentru client și bancă, oferi răspunsuri profesioniste, te implici activ în rezolvarea aspectelor semnalate de clienți;
Folosești în același timp mai multe platforme pentru a înregistra solicitările clienților, dar și pentru a oferi informațiile necesare corect și eficient;
Redirectionezi și răspunzi solicitărilor primite, conform procedurilor interne specifice ariei de activitate;
Și să nu uităm, bineînțeles: faci pe cât posibil ziua mai bună unui client, prin empatia de care dai dovadă.