Datele personale necesar a fi actualizate sunt atât cele menționate în actele de identitate cat şi alte date personale, cum ar fi: numărul de telefon, adresă de e-mail, ocupația, denumirea angajatorului, sursa fondurilor tranzactionate prin conturile deschise la Alior Bank, scopul şi natura relației de afaceri cu Alior Bank etc.
Actualizarea datelor personale se face foarte simplu, prin telefon, dupa ce ne transmiti în prealabil o copie a actului tau de identitate pe adresa de email a băncii, contact@alior.ro. Ulterior, ne apelezi prin serviciul Contact Center sau esti contactat de bancă.
Actualizarea datelor personale este necesară pentru a putea continua relația de afaceri și pentru a beneficia în continuare de produsele și serviciile contractate cu Alior Bank.
Astfel:
- te asiguri că ai acces la produsele și serviciile bancare pe care le deții la Alior Bank
- poți efectua în continuare operațiunile bancare aferente produselor și serviciilor contractate
- ești informat și primești notificări în timp util de la Bancă. De exemplu, dacă îți schimbi adresa de domiciliu, numărul de telefon sau adresa de email și nu ne comunici aceste modificări nu vei putea primi notificări și informații importante legate de produsele și serviciile tale bancare.
Apelezi serviciul Contact Center la +40 21 9253 (disponibil din rețele naționale, cu tarif normal) și +40 21 796 74 00 (disponibil din rețele din străinătate, cu tarif normal) în vederea actualizării datelor tale personale și restabilirii accesului la produse și servicii.