Întrebări frecvente:

1. Ce este un card de debit?

➢ Cardul de debit este instrumentul ce permite deținătorului să facă plăți din contul curent în limita soldului disponibil asigurat din fondurile proprii ale clientului.
 

2. Ce este un card de debit multicurrency?

➢  Este un card de debit care permite deținătorilor să asocieze mai multe conturi în diferite valute aceluiași card/plastic.

3. Câte carduri multicurrency pot avea?

➢  Veți putea avea cel mult două carduri, astfel: un card multicurrency asociat conturilor curente și un card multicurrency asociat conturilor de Schimb Valutar Online.

4. Câte conturi pot atașa cardului de debit multicurrency?

➢ La emiterea cardului, acesta este asociat automat contului în RON ca și cont principal, iar ulterior se pot asocia până la 3 conturi suplimentare în EUR, USD și GBP (câte unul pentru fiecare valută).

5. Ce trebuie să fac pentru a asocia cardului conturile în valută?

➢  La momentul deschiderii conturilor în EUR, USD și GBP, acestea se vor asocia automat la card, fără a fi nevoie să faceți o solicitare specifică.
➢  Dacă la momentul deschiderii cardului aveți cont deschis în EUR, USD și GBP, acestea se vor asocia în mod automat la card, fără a fi nevoie să faceți o solicitare specifică.

6. Care sunt avantajele unui card de debit multicurrency față de un card de debit standard?

➢  Posibilitatea de asociere a mai multor conturi în diferite valute unui singur card, vă elibereaza de grija mai multor plastice pentru fiecare valută în parte, cum este în cazul cardurilor de debit standard.

➢  Folosind cardul de debit multicurrency scăpați de grija schimburilor valutare, plătind direct din contul în valută.

📌 ATENȚIE! Pentru că plata în EUR, USD și GBP să se efectueze în valuta dorită, este necesar ca la momentul realizării plății să aveți cont deschis în respectiva valută și acesta să aibă sold disponibil suficient pentru autorizarea plății. În cazul în care, la momentul realizării plății, nu aveți cont în valuta respectivă sau soldul acestuia nu este suficient pentru autorizarea plății, sistemul va încerca în mod automat autorizarea din contul de RON, prin conversie valutară din valuta tranzacționată în RON, la cursul de schimb valutar practicat de către bancă la data în care s-a realizat plata. Detalii suplimentare despre autorizarea și decontarea tranzacțiilor prin cardul multicurrency puteți găsi în Condițiile Generale de Afaceri disponibile pe site-ul băncii www.aliorbank.ro.

7. Care sunt comisioanele ce mi se vor aplica pentru cardul multicurrency?

➢ Am păstrat aceleași tarife și comisioane aferente cardurilor de debit și pentru noul card multicurrency, lista detaliată cu acestea fiind disponibilă pe site-ul băncii www.aliorbank.ro.

8. Ce se va întâmpla cu cardul meu standard de Lei?

➢ Cardurile asociate conturilor curente în RON s-au transformat în mod automat în carduri multicurrency, fără a fi nevoie de o solicitare specifică.

9. De unde îmi voi putea comanda un card de debit multicurrency?

➢  Pentru conturile curente, comanda se va putea realiza prin intermediul platformei de Internet Banking sau prin intermediul Contact Center.

📌 Te rugăm să verifici adresa de corespondență declarată în relația cu banca înainte de a finaliza comanda cardului ❗