Urmeaza pașii de mai jos pentru a te putea conecta pe platforma de Internet Banking dedicată Băncii.
Pasul 1. Alege Alior Bank din pagina principală a site-ului
Pasul 2. Introdu ID-ul de client (CIF). Îl poți indentifica în contractul încheiat cu Banca sau îl poți afla sunând în Contact Center la numărul +40 21 9253.
Pasul 3. Introdul codul de activare format din 6 cifre primit prin SMS pe numărul de telefon înregistrat în relația cu Banca.
Pasul 4. După introducerea SMS-ului alege tipul de parolă pe care dorești să o setezi.
Pasul 5. După setarea parolei alege o poză care va fi asociată cu contul tău pentru a te proteja împotriva atacurilor cibernetice.
Pasul 6. După alegerea pozei urmează pasul în care îți poți seta un alias cu care te poți conecta pe viitor în locul codului de client (CIF). Acest pas poate fi omis.
Pasul 7. După alegerea alias-ului vei fi redirecționat către pagina de finalizare a procesului. De aici poți merge către pagina de logare unde folosești detaliile create anterior pentru a folosi platforma Internet Banking.
E bine sa stii!
Daca ai ales parola mascata ca metoda de logare ecranul tau va fi afisat ca in poza de mai jos.
Exemplu de conectare
In poza de mai sus trebuie completate casutele cu numarul 1, 5, 8 si 12.
Sa presupunem ca parola setata este Parolamea123!
In casuta cu numarul 1 vom introduce caracterul 1 din parola. In exemplul nostru este P.
In casuta cu numarul 5 vom introduce caracterul 5 din parola. In exemplul nostru este l.
In casuta cu numarul 9 vom introduce caracterul 8 din parola. In exemplul nostru este e.
In casuta cu numarul 12 vom introduce caracterul 12 din parola. In exemplul nostru este 3.